Egy wankel-fertőzött naplója.

2017. január 25. 22:22 - wankel

Még mindig nincs motor...

...muszáj zenét hallgatni

Egy ideje már rágom a kefét, mert erőteljesen itt kellene már lennie a motornak, mondjuk úgy a karácsonyfa alatt akartam látni. Bár a karácsonyfa még megvan, mert nem akartam szegényt 30 fokos hőmérsékletváltozással sokkolni, szóval még belefér...

Node, bedobok ide TeCső playlist-et, ha most elindítod, 1-2 szám lemegy, mire a végére érsz, és addig sem csöndben ülsz ( ; 

Mit tudunk eddig a motorról:

  • 2016.11.26: specifikáltam Jamesnek mit szeretnék
  • 2016.11.27: elutaltam a foglalót, innentől elvileg 14 nap az elkészülte
  • 2016.11.30: írtam, hogy mi a repedthere van, tőlem már levonták miért nem jelzi, hogy megérkezett-e (megígérte)
  • 2016.12.03: kind reminder
  • 2016.12.06: "megjött, boccs, hogy eddig nem jelenkeztem" - evannézve
  • 2016.12.17: kész a motor (meg időközben megbeszéltük, hogy jön mellé egy Sohn adapter készlet is), szerda (12.21) az utolsó nap, hogy fel tudja adni
  • 2016.12.19: hétfőn meló után farokfelcsapva rohanok pénzt utalni, személyesen be a bankba, mert az ember azt gondolná, hogy ha ott helyben rögtön aláíratják a fiókvezetővel az átutalási megbízást, és a kiskezükkel jól megnyomkodják az összes szükséges gombot, akkor 2016-ban (sőt majdnem 2017) azért 2 nap alatt odaér Angliába a pénz
  • 2016.12.21: hát az beza nem ért oda, mindegy, akkor majd jövőre jön a motor
  • 2017.01.01: boldog új évet James, wtf is with my aggregát?
  • 2017.01.04: ember, mi van már? + mit takar amúgy "az upgraded thermal pallett" a motorodban?
  • 2017.01.04: "minden motoromban az van, mert az jó"
  • 2017.01.04: oké, és a motorral mi van???
  • 2017.01.05: "ki lesz küldve a nagyon közeli jövőben, bocsi, ez még csak a második munkanapom, és káosz van" (leszarom, nekem már a 4., és legalább ugyanakkora rohanás van nálunk is, emellett egy autóépítést menedzselek, a másikon műszaki plusz karbantartás szezon, meg a gyermekem is jó volna, ha felismerné az apját, ne csak egy rohanó valami égjen be az agyába, aki sosincs otthon)
  • 2017.01.11: boccs, hogy zavarok, de kinyilatkoztathatnátok már, hogy mikor érkezik a lassan egy hónapja elutalt pénzemért cserébe egy motor
  • 2017.01.17: telefonálás nekik "jaa, öö, fasza minden, csütörtökön küldjük, pénteken megy a tracking number"
  • 2017.01.20-25: számtalan telefon, ma már az üzenetrögzítőre is beszéltem, és ismét küldtem egy email, de semmi.

Nem gondolom, hogy pont engem akarnának átkúrni, mert néhány kiszállított motorról, meg elégedett ügyfélről megemlékezik az internet, de hogy valami durvanagy trógerek, az biztos. Holnap írok a honlapjukon lévő kontakt formulába is, annak ellenére, hogy az állítólag a junk-ba megy, eddig nagyobb a válaszarány arra, mint a normál címre küldött emailekre.

A türelmem viszont fogytán van, mert nincs annál szarabb, mint mikor tudod mit akarsz, megvan hozzá minden, és valami mégis keresztbefekszik.

Áhh, 'szom, hallgassuk inkább zenét. Mondjuk megmutatom, mik meghatározóak számomra a benzingőzös témában:

  • Road: Felpörögve
  • Road: Vissza három - ez már nekem "új Road" ami alatt nem nyeltem port koncerten, így kevesebb a kötődés)
  • Road: Go - na ez viszont igazi klasszikus ős-Road, és kiváló átvezető a következő számra...
  • Robbie Williams: Supreme - maga a szám nem autós, viszont a klippje nagyon is, és... fülelj csak... igen, innen koppintotta a Road a Go dallamát ( :
  • Metallica: Fuel, csak hogy visszakeményítsünk kicsit
  • Metallica: Motorbreath - "those people who tell you not to take chances / they are all missing on what life is about", ez akár életfilozófiám is lehetne, ha ilyen egyszerű lennék, hogy egy mondattal le tudjam írni magam
  • Sub Bass Monster: Négy ütem - na jó, ez is csak szimbolikusan beszél a 4 ütemű üzemről...
  • Sub Bass Monster: Sebességmámor - ez viszont durván megfogós, lassú, de mégis kiérződik belőle amiről szól. Egy olyan éráról, amiből nekem már csak a vége van meg, mert későn születtem, de sajnálom, hogy lemaradtam a fénykoráról.
  • Supernem: Rendőrsztori - ZÉRÓ SZESZTOLERANCIA, ezt teljes mértékben vallom, de attól még ez a szám nagyon rendben van
  • Band of Skulls: Death by Diamonds and Pearls

És hogy mi volt ez a kakukktojás így a végére? Semmi köze az autókhoz... vagy öö, valami mégiscsak? Ebben a 40 mp-ben minden benne van. Így akarom kenni, egy ilyen autónak, a fejemben ilyen zenével, aztán a végén csak így, lazán bekúrni az ajtót azon a szent tárgyon, mintha csak egy fingatós Lada lenne. Na figyeldoda:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wankel.blog.hu/api/trackback/id/tr212156045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy wankel-fertőzött naplója.
süti beállítások módosítása